CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Monday, June 29, 2009

pagi yang serabut

weyh,,nad bangun..9.30 da nih g exam..omg..lambat da nak g exam..abesla aku..dhla nak menapak lagi g exam hall..pergh..di tengah terik mentari pagi yang bervitamin D nih..huhu..panas mentari nih lagi la mencepatkan langkah aku yang da lambat..haa..menyesal layan witch yu hee..ni sumer ajaran sesat along la nih..hahaha,,along gak kene..kalau ade baba ni da kene dah ni..kene ape?haha..kene sebat~
blogger-emoticon.blogspot.com hhaaha..mujur la exam english sebest yang disangke..cakap pulak pasal abortion..ligat la tangan aku nih menulis..hehehe..da lame tak menulis essay..macam spm..dahla smpai lambat tadi..pergh menggelabun la aku..dengan chupa chups coca cola kt mulut..m&m kat poket memang macam g berkelah tadi..hahaha..tapi aku memang menulis tahap malaikat la tadi laju giler..err..malaikat menulis ker?
blogger-emoticon.blogspot.comdengan masa berbekal 40 minit je lagi tenang aku tulis essay..heheh
yang gargil pulak dok sibuk2 pau coklat aku..ahahah..dahla datang2 tu xleh nak open gate exam hall..mujur ammu 2 tolong dengan senyuman yang ikhlas..kalu die marah td..abesla aku...
blogger-emoticon.blogspot.comdah lame xkene marah ni..kalu kene marah cnfirm tertouchg gila gaban~ahahah..moral story ni..jangan la datang lambat ke dewan exam..hua3

2 comments:

huessnaa said...

haha.ko buat essay 10 perenggan ke...10 line?

nazihahisa said...

exam pon dtg lmbt ke nad?!?!! ape nk jd ni.. ish3.. *geleng2 pale