CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Sunday, November 15, 2009

saye gembire dengan mereka


yahh..aku gay..hahah..gay itu happy..kuang3..first sekali aku ade faiz yang salu perasan baek..haha..sekarang tengah demam..kesian faiz..kitorang memang da lame da berkasih sayang..cume tahun ni jer makin erat..hahah..kitorang stil mempersoalkan kenape perempuan kalau bersahabat boleh ckp i love you tapi laki takleh..pelikkah??cam budak2 tol perangai..faiz ni kene direspek sebagai seorang abang yang siqoh..hahaha..dan sangatlah caring dan pandai memancing undi.lebih2 lagi nak pilihan raya nih..steady sudah~~


secondly,aku ade si papayaki.yaahh..peneman setia aku ke cairo.yang hanya akan down bile perutnya kosong,,sumbat makanan energised balik..aku memang suke tengok muke yang manis tuh bile down..ahaha..comel giler..lagi bile tersengguk2 dalam kelas..hahah..tisu kat tangan ko pegang2..nway korang memang best jom maen pes..faiz ko belom beradu kekuatan ibu jari lagi dgn aku..hahaha..steady..jom tahun ni kite mumtaz..hahha~~

kesimpulannya,,kita akan matang lambat lagi..haahha

1 comments:

Unknown said...

Yo bro~~~

http://ridzwanazari.blogspot.com/