CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Thursday, December 3, 2009

kalau mulutnye da kene cabai baru berakal~

ish3.."kalau aku jadi orang besar la kat cni,aku nak buat peraturan baru.orang yang tak pandai melawak jangan buat lawak"..getus hati sahabat aku sorang nih..bengang dengan mulut sorang lagi yang entah datang dari celah mane menyampuk tibe2..haih kerjanya asek memangkah orang sahaje.geram jugak hati.belajar pon tak smpai mne la kan.priority first bro.first thing come first.


kita hari nih common sensenye sudah hilang tah ke mane..ayat gune nak pedas2..dan bila da kalah nak jugak menang kalau da memang naluri pantang beralah..alah..ko aje la yang betol..teringat aku kat kwn aku sorg kt sekolah..name dino..bukan abg dino eh..nalurinye asik nk menang..cakap orang asik nak bangkang..last2 kawan2 aku pon bg la die menang..nak sangat??amikk..

watch out guys kate2 lagi tajam daripada bilah pedang..tersilap kate da tak leh reverse..gune bahase yang appropriate dengan personaliti kite sebagai sorang doktor..kalau nak menasihat jangan gune khinzir sebagai kate mule..nanti kalau da kerja takkan la makcik tua yang da sakit pon ko nak pangkah..haha

kadang2 the way kite nak nasihat orang itu baek,tapi orang tu pulak nampak lopong kat diri kita..haa,tyme ni lah baru kite menggelabah nak amik kain perca kat umah nak tampal koyak kat baju sendiri..if kite nak nasihat,lihatlah keperluannya pada diri kita.kalau masih kurang perbaikilah diri dulu..

sekadar pandangan,selamat menuturkan kata yang baek yer..

2 comments:

Anonymous said...

jge kate dlm berbicare.pkir sensitiviti org len gak,jgn men lpas je..kalw nk bg nasihat,gne cre berhikmah sket,sbb tu dakwah nabi berjaye...

siapa aku.. said...

klu lawak campur ngan tipu sikit2 pun xjadi same dengan lawak..
itu menipu name nye.. haram 'alaik ya hajj.. haih~