CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Sunday, January 3, 2010

saya tak pernah minta apa2 dari kamu


maaf kalau bicara merobek jiwa..saya tak meminta apa2 dari kamu.saya hanya mahukan hidup saya..hidup aman disisiNYA..saya tak sekuat musa di bumi ini..saya hanya perlukan masa untok sendiri..masa untuk saya dan diri..diam tidak bermaksud sedih..cuma nak kurangkan berbicara..banyak kata nanti,banyak yang sakit jiwa..


saya senang begini..pagi menghulur senyum..petang bergelak tawa..saya suke mase saye sendiri..terasa dekat dengan Ilahi..tolong lah berlalu pergi..jangan merayu lagi..saya lemah tanpa iman di sisi..kerna penyakit hati ini sukar diubati..

saya tidak pernah minta apa2 dari kamu..mungkin dulu perasaan maenkan jiwa..sekarang biar akal menjadi raja..jadikan lah doa sebagai senjata..sekuat2 senjata dalam jiwa..semudah2 senjata untuk meminta daripadaNYA

4 comments:

Aisyah Khadijah said...

nad, entri nie ko buat sendiri ke?

*mcm x percaya*

nadhar said...

yela syifa' wat sendiri.tolong la percaye..haha..

Aisyah Khadijah said...

sejak bila brubah nie?
haha mmg susah tol nak percaya!!


dunia dh berubah
tahun pun dh betambah
nad transform jd pe nih?
haha

GreenMan said...

masalah lama berulang ke nad? heheh.. kata ustaz hasrizal - cinta itu kurap. makin garu makin sedap. zikr byk2 yer.