CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Thursday, April 23, 2009

jangan takot untuk bercinta~


knape tajuk ni nadhar??knape??ahah..im asking myself..l8ly tgok kwn2 aku galak sgt bercinta nih~semue cakap abes berbunga..kentut pon xbau..haha..mama cakap pijak semut pon tak mati..tapi kalau da kawen haa~nak mintak antar g klinik pon beratur je alasan..hahah..

ni skadar ubat tok pas clash~hahaha
coz usually after clash mesti semua orang mcm trauma..haha..so aku anggap qoute tu tok bagi semangat kt korang yg telah putus cinta~
hee..jgn takot la..cinta ade di mana2..just kite je tak nampak..or bwt2 tak nmpak..hehehe...korg kene ingat nih..

mungkin kamu berkehndakkan sesuatu tapi ia buruk bagi kamu dan mungkin kau benci akan sesuatu tapi ia baek bagi kamu..sesungguhnya allah maha mengetahui..

haa..aku pon dlu gitu g..kalau dah jodoh tak kan ke mane..sejak bile la pulaak tapi direnung2 kan kmbali..ade baeknye.. bak kate anuar sedang kami masak2 di dapurk anuar nih ckp pasal jodoh..huhu..dan sdg berbual bip2 fon aku berbunyi..haa~msej dari malaysia..mama ku pesan dont gfren2 yet..sabar dulu..tergelak aku..sungguh dia mmahami isi hati anak laki nya ini..


semalam penat satu hari g cairo..malam pukul 12 baru sampai..da la jem thp terbaek nye coz el-ahly vs zemalek..semangat tol mesir klau dua2 team ni maen..tapi mesir takpe r semangat2..coz dorang champ afrika..malaysia nih nak merusuh lebey2 plak nak lepas asian cup pon separuh nyawa..dan aku mmbeli juge akhirnya beg adidas faveret kaler aku~heheh..hijau nadhar..hijau lagi..hahaha..

so kawan-kawan

cariklah cinta sejati

sumpah tak rugi~


1 comments:

airainara said...

btw, ni blood sample sape ea?

;)