CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Monday, April 27, 2009

sabarlah~

tajok nih memang seswai di waktu exam nih..
no doubt bout it~
terase beban yg ditanggung memang banyak..
tapi jangan jadikan tu alasan..

Allah takkan uji hambenye lebih daripada kemampuan hmba itu

huu~"i hope u success nadhar" kate dr azzah..mulia sgguh hti sorang guru..
aa..jiwa laki aku trsentuh sebentar tyme..aku yang lately panas dengan die tibe2 tringat kt mama..huu..salu je sabar dengan aku..mcm 2 jgak dr azzah..walaupon perfectionist..and agak cerewet naluri keibuan tu memang akan sentiase ade kt jiwa yg brgelar wanita..hee..thanx cz mengajar erti kesabaran itu..

fasabrun jamil (sabar itu adalah indah)

then tbe2 tyme aku balik umah plak fon aku brbunyi
haa..mesej daripada malaysia..
lagi skali jadi sebak..salah satu nasehat yg paling brharga dalam hidup..

no short cut in life
have faith in ALLAH
at all time
remember HIM
and HE will remember you





0 comments: