CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Friday, May 1, 2009

exam dan bola

huhu..seronok klau dapat blaja same2 nih lg nk dkt exam..rase mcm satu family je..(gambar ni sape tangkap pon aku xtaw..tbe2 da dlm fon)
di kesempatan ni nak mohon maaf kt sume orang cz exam da mnjelang
tibe..maaf sgt2 klau ade wat salah tersalah cakap terkutuk belakang..sori eh..semoge kt ardhul kinanah ni..kberkatan ilmu tu lebih brmakne pada kite..



soal paman ku kepadaku..haa..mesti r..da darah bola tu mengalir dalam family hee..sebenarnya posting nih saje nak menghilangkan rase ngantok..tapi nak gak ckp psl bola..aku pon tak taw bile aku start suke bola tapi yg pasti my family sume die hard fan bola except mama..huhu..sorry mama..tapi baru2 nih tyme selangor lawan kelantan hati aku berbelah bg nak sokong mama ke baba..haa..tapi yg pasti kelantan mmg best season nih..

satu lagi yang mnyebabkan nak sgt tulis pasal kefanatikkan lelaki trhadap bola ni coz ade orang yg mrajuk cz tak reply msj die pasal tgok man u nyer game..hahaha..sorry..kegilaan laki terhadap bola adalah satu yang xleh di explainkan dengan baek..huhu..and aku start tgok bola pon dari umur 6 tahun..huu..lame tuh..so alhmdulilah la ilmu bola tu banyak la gak..tapi lately kene sacrifice ckit cz exam da nk dekat..anywhere
SUCCESS NEEDs SACRIFICE..kan??

wasalam~

3 comments:

nazihahisa said...

bukan ko minat hoki ke?

nadhar said...

orang cni mnat maen bola jer~
hoki xkuat lg~

zuanzaqziq said...

sokong..
laki dan bola.. x dapat dipisahkan>.<