CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Saturday, May 9, 2009

selamat hari ibu~


"everyday is mother's day"
amik ko nadhar...nilah ayat mama aku last year tyme aku wish die selamat hari ibu..speechless aku..kelu lidah mmbisu seribu bhase..then aku tnye mama what she wants for mother's day...taw die jwb ape??doakan mama sihat tok carik rezeki tok kamu sume..waa..sedih aku..aku ingat lagi tyme 2 kitorang baru abes berjemaah maghrib..sob3..kalau besday aku..haa..amik ko mcm2 aku mintak..mama mintak doa je..huu..terharu beb..berlinang air mate tyme tuh..

5 things yang mama salu ajak aku bwat same2 dgn die tapi aku paling menyampah:
~lipat kaen~
"meh cni tlg mama lipat kaen,baju kamu sume da besar ni..mama ni da la kecik"..*muke geram cz nk maen fm*

~tolong masak kat dapur~
"ni tolong tumbuk bawang nih,mama xlarat nak bongkok2 nih then clean up the sink"..*muke xsnyum cz miss show kt tv*

~g gardening~
"kite g kebun eh pas asar..da lme xsiram pokok serai tuh"..
*aargh petang ni ade futsal*

~pg pasar hari sabtu~
"teman mama eh pagi ni?banyak brg nak beli.."
*nak tido pas subuh la mama*

~g dgr kuliah subuh kt surau~
"jom gi surau pagi nih ustaz habib mesti best"
*malas r mama mlm td tdo lmbt gayut lme sgt*

5 things yang best ble dgn mama:
~g shopping~
boleh pau mama macam2..even sumtimes susah nk dpt~

~g kenduri~
"nanti knduri abngah simple2 je taw..mama da xlarat"hahah
ok mama..jelas !!!

~masak nasik kerabu~
makan beb..sape yg tak suke..

~solat jemaah~
dapat cium mama..
suke ble tgok adik kne tgur sbab qamat cepat sgt..
padan muke ko nidal..

~ckp pasal kahwin~hahaha
ni memang faveret r..
mama mmg understanding tapi..
for now "blajar dlu eh?nti blik kmpong kter crik org klantan.."

haih..bape bykla dosa aku kt mama..ni baru yg bnde mama mnx tlong..evrytime aku mntak maaf kat die..mesti die ckp..mama salu maafkn anak2 mama..mulianye hati sorg ibu kan??so kawan2 hargailah ibu anda kerna kasih sayang yang diberi xpenah diminta untuk diganti..tapi hnya rintihan mahu dihargai dan doa yg akan dimakbulkan oleh ilahi..wasalam..renungkannye sahabat2..




5 comments:

adib zainal said...

pergfhhh..
ko terbaek

nadhar said...

yeah~adib thnx
ko pon same~

Unknown said...

salam.. haa tau pun tiap2 hari adalah hari ibu :P study elok2 k wat yag terbaik dalam exam k tunjukkan kat ibu yang anta blh lakukan k :) salam mumtaz dari ana..

apeksisahaja said...

nad jgn touching touching sgt, daripada hg x pena tengok ak nages tetiba banjir plak zagazig nih, huhuhu :'((((

nadhar said...

yola 2 apeksi..
tak berhiba pon nih~