CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Thursday, May 21, 2009

rindu same rakan sekatil~

mama..abangah kacau adik nak tido..asek cium je..hua3..
ni lah rakan sekatil aku back home in malaysia..

adik aku yang nakal + malas tapi genius..

belajar ckit maen banyak result gempak..

huhu..tgok mcm kanak2 riang but the truth is..

he gonna sit for upsr dz year..bt the biggest prob is..

never grow up..*kecik mcm mama*

but adik u better not grow up..

then abangah leh cium salu..kah3

hehe..sorang yg brcita2 tggi mnjadi scientist..

cz salu tgok nat geo..and aku peneman die paling setia..

tgok sume jenis kartun including totally spies..

sorang pengawas sekolah yg kurang ckit berdedikasi dari aku..keh3

in dz picture,he's wearing my ladybird shirt,,

kecik2 dulu ak pakai ladybird...hahaha

sorang yg salu mnimbulkan kontroversi di rumah..

haha..kes disiplin kt umah byk giler,,

naseb baek baba x open file..

sorang yang salu mndi cepat smpai x gosok gg..

then baba suruh masuk mndi n gosok gg again..

sorang yg salu nangis if maen bola dgn ak..cz asek kne buli..


haa~paling die xpuas hati kalau baba ajk die g masjid and aku dok terlantar di katil tdo..

cnfirm balik msjid tuh..die menjerit2 kt telinga aku..

nwy NIDAL abangah rindu ko sebenarnye..heheh..take care

gudluck in upsr and psra..jangan nakal2~

5 comments:

Anonymous said...

nad,
aku pon rindu same adik aku,
tp bkn rakan sekatil, sbb adiik aku slalu jek kencing mlm(dulu la)...wakaka
slagi boleh buli lah adik ko tuh,
sbb adik aku lg besar drpd aku,
so aku xleh buli die...

~tobey~

nadhar said...

hahah...toby bengong disitu~

tqah mamat said...

urmmm penyayang gak nadhar nie ek.. huhu..
penyayang ke????
hohohohhohoh...

nadhar said...

yela tiqah~

drbalqis said...

salam ziarah..mesti rindu sgt kat adik ye smpi buat entry sal dia.
sory,sesuka hati je mengomen.hehe