CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Saturday, May 16, 2009

united dan rooney~

huu~wayne rooney ni lah faveret aku kt man utd..xpenah merungut walau letak die maen out of position still he play with his heart..goldenboy england yang juge merupakan the next united captain..seorang yang hot tempered cam aku gak..aku jatuh hati dgn die since die kat everton lagi..hehe..walaupon still xdapat maen kat faveret position die sebagai center forward always give his best bile diletakkan di mane2 posisi~lately die maen sebagai wing kiri..huu~still the best..modern day football is about determination that count most..huu..baba aku pon mnat die like father like son~



bape jam lagi mungkin manchester united ku akan dinobatkan sebagai juara..huhu..bwt ke 18 kalinye..hahaha..sorry r posting kali ni mmg nk ddc8 khas bwt manchester united tersayang~huhu..satu pasukan yang xpernah pernah mengalah..hehe..so aku blajar erti xpenah kalah dari man utd..hee..aku cube tok mengaplikasikan nye dgn suasana belajar aku..hehehe..go man utd..GLORY,GLORY MANCHESTER~

0 comments: