CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Monday, May 11, 2009

sape down angkat tangan???

sape x penah frust bile cakap soal perasaan?penah sakit hati?
haa..almost evryone cakap penah..paling2 tak pon sorang manusia je yang aku taw x penah iaitu jaja sorang..nak snyum pon pyh..tapi die ade prasaan..tp aku nak bgtau die memang almost heartless..hehe..no offence jaja..huu..nak ckp pasal frust memang aku pon banyak kali gak frust..tak cukup jari kaki nak kire..cukup dengan jari jemari tangan jer..hehe..

bnyak kali da menonggeng,mengguling cz frust namun hidup tetap diteruskan..alang tiap kali je bengang..kan ku rembat bola futsal..huu..terlepas tension ku..and x maw aku hidup in in other people shadow..tenang sudah..bak kate mida(salah sorang gurl yang rse die jht).."lupekan aje bnde da lepas"..hehe..sungguh ardhul kinanah ini mengajar aku erti hidup yang sebenar..banyak bnde indah aku jumpe kat cni..selain orang2 arab yang indah..hee..jom bace satu sajak yang aku karang waktu frust giler tahap swine flunyer..


cinta yang kesampaian

cinta kepada manusia,derita yang dibawa
cinta kepada yang ESA,membuat ramai yang ketawa
lumrah seorang hamba,sering meminta pada tuannya
tika susah baru terhegeh2 mencari tuhannya
sedang senang ditinggal iman entah ke mana

mujur tuhan mengerti hajat si derita
malah lagi makbul doa orang yang dianiaya

maafkan ku ya tuhan
andai sering tersalah jalan
sering tertinggal iman
sering melayan perasaan
ku tak ingin kecewakan baba ku
tak ingin ku lihat air mata mama ku

tiada lagi air mata taubat mengalir dari mata hitam ini
bukan saja mata yang hitam
malah hati juga hitam
mana mungkin sedar akan dosa
yang membengkak dalam diri

bantulah aku lupakan dia
tiada guna menunggu jawapannya
kerna hati sudah sedar akan segalanya

moga cintaku hanya pada-MU
di akhirat kelak menunggu
INSYA ALLAH

*02.03.09*
*1238 p.m.*


peringatan..kepada sape2 yang terase..boleh text ajer eh?..hee..jangan marah2..marah itu api..dari api tercipta syaitan..hee..sekadar renungan sahabat2..gudluck physio practical esok~wasalam


5 comments:

nazihahisa said...

setujuuuuuuuuuuu!!!

dan aku juga tahu kisah2 ko yg duka lara.. hahah relax nad.. same2 kita tabah.. ngahahah vain!

husna said...

aku igt ko down sbb exam.
rupenye sbb awek.
huhu.

cintakan manusia..tak kemana sbb itu cinta x pasti.
tp cintakan Allah.itu sgt pasti.and ko dpt cinta Allah balik.

ok..tu je tazkirah nnyer..haha.

fokus2..jgn hlg fokus~

nadhar said...

yeah~
rose..rakan sedown~
hee..

baek kak husna..ni da almost da lupe cnta org~

edoraemon said...

A'ah lah nad.smlm aku nangs 1 gayung, hari 1 baldi aku nangs baca sjak ko.entah2 esk 1 bathtub.hehe... *hiperbola tp utk naekkan smgt ko utk wt sjak2 yg feelin* jgn sdih kay.pikir physio lu

fadzreenwondergirl said...

wahaha..
xpe2..
klo de jodoh ade la tu..
x moh komen lebeh2..kekeke =D