CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Wednesday, May 27, 2009

ape kate ur parent kt airport??


huu..pejam celik je kite da nak abes 1st year kat zagazig nih kan??kejap giler mase berlalu..mcm air kt sungai..then kite mule recall back the 1st moment kite jejak kaki..then kite gelak sorang2..kelakar rasenye..but remember its part of our life..a history written by urself..proud of urself evrybody..sejarawan without degree..tapi last few days aku mntak along sent foto by email..
then one of the photo ade gmbr aku kat airport dengan my beloved parent..huhu..along memang jahat..taw aje aku ni cepat berhiba2 then die bagi gmbr ni pulak...

jom aku kongsi sikit ape yang teringat lagi dalam pale aku nih..hehe

mama's advice :
belajar molek eh nak..*tone kelantan*
make sure concentrate in kelas.*cncntr8 siap kne halau lg*
belajar la msk..nti leh sedia bfast tok mama da..
*hehe*
jangan nk gatal2..*erk gatal salu ma nyamuk banyak*
solat jangan tinggal..solat sunat subuh 2..banyak pahala..*erk*
kalau boleh solat hajat lepas mgrb..*erk*

then siap pesan lagi first year xleh balik..hua3
see..mama yang berhiba2 kat gmbar tuh..*walhal aku pn same*

baba's advice :
solat jemaah jgn lupe..*erk subuh pyh ckit ba*
quran jangan tinggal..*insyaallah*
jangan wat hal..baba tau siap..*tone garang,nk gi da jauh ni*

a typical baba..fierce as always

along's advice:
along tak hantar aku..coz die tak cuti..
tapi for the first time die nangis ckp kt aku..
sayang rupenye die kat aku..
even kitorang salu perang kt umah siap pakai batang vacuum lg
jaga diri taw abangah..
ko jangan nangis2..*walhal die yang nangis dat tyme*
doakan ktorang salu..*amin*
belajar rajin2..

thanx along coz u have been my inspiration

nwy banyak lagi yang tertunggak dalam perjanjian aku dengan mama ngan baba..
hee..insyaallah..boleh baiki lagi..

wasalam

1 comments:

sudu said...

seronot baca pos ko.
sorri lama tak bukak. bz. hahaha
mak aku ckp kat tangga departure hall...

"jgn masuk persatuan bukan2"

gulp. AQ? aku kena paksa... wawawawaw.