CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Wednesday, May 13, 2009

bile nak solat nih??...


wahh...insiden pagi tadi..mengingatkan aku tiap kali mama aku kejut subuh aku kat umah..hua3..kat cni..ade 2 bnde je yang boleh kjut aku subuh..sama ade..bunyi jam loceng ku yang comel berwarne pink biru tu..and seorang insan yang sememangnya ade lesen besar tok kejut aku subuh..tapi pagi tadi..bangun je cam kene marah..huu..terkedu sebentar aku di situ..tak sengaje bangun lmbt cz malam semalam nafsu maen bola yg menebal dalam jiwa nih menyebabkan aku bermain bola..

berikut adalah care2 tok mama aku kejut aku subuh:
first sekali dengan lemah lmbutnya akan tepuk aku di kaki..
dan aku dengan 'baeknye' hnya akan selimut tutup muke..
walhal ayah aku da start motor nak g masjid..
wargh..segan dengan orang tua yg da umur 52..
aku yang umur 18 pon tido mcm org xpenah tido..hehhe

secondly..die akan tutup kipas..sbb if takde kipas..die taw aku kan kepnasan
and sekali lagi aku bangun dengan langkah yang pelan on balik kipas dan smbong tido aku balik..
sudah 20 minit terbuang di stu..haa bile nak solat nye ni nad oi...

akhirnya..ni lah klimaks nye..kalau aku dah malas tahap syaitannye..maka..
"nadhar !!! bangun !!! solat subuh~..
haa..terus lagi pantas dari usain bolt aku da memegang berus gigi..hehe..
kalau tak bangun gak..siap lah..baba balik subuh..merase la jwbnye..
tulah orang kejut leklok xnak bangun..getus hati kecilku..
padan muke ko nadhar~

*promise pasni paling lmbat kene bangun kol 6*
*thanx pada yang kjut..nanti kejut lagi eh??*hehe
wasalam..jangan lewat subuh lagi...hehe..amin~

2 comments:

Aisyah Khadijah said...

hehehe :D

aku rsa ko patut suh org simbah ngan air ja :p

jaja ckp, suh nyamuk geget ko

=))

wanie the wanie :P said...

kalu abang saye, die gegar katil kawan die dan kata "woi, asrama terbakar!! bgn woi!" haha!!