CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Thursday, May 14, 2009

keseorangan kah kite??


"nad tuh kawan ang..same botak..hahaa"kate apek dgn slang utara nya..ade ke patut die same kan aku dengan burung tuh..takpe ko apek..samekan aku ngan burung.."kesian kan burung tuh sorang2"mane geng die yang laen eh??".."Bukan salu byk ker"...tmbah si lelaki kurus brambut pnjg nih..

bagus apek ko bg aku idea nk tulis..hehehe..pk2 balik burung ni mesti rilek je kan terbang sorang2 carik mkn..lagi keseorangan..terbang migrasi ntah sampai ke cina smpai kot2 bawak avian flu..hehe..naseb baek khinzir xleh terbang klau tak..kiamat kot~tapi burung nih..bile diamati lg..bleh je survive..walaupon alone..biar botak kpale..janji hidup diteruskan untuk sujud kpd ilahi~

so kepada insan2 yang rase die keseorangan and kesepian and berstatus single..hahaha..jadilah cam burung nih..biar bertenggek pon degan kaki yang kecil..ditiup angin pasir bumi anbiya' nih..tetap gagah menempuh hari2 yang mendatang..aku nih lagi la goyah imannya bile sorang2..so jom same2 tajdid iman kite..cz tyme2 exam ni lah..banyak sgt dugaan datang..kadang2 kite rase keseorangan sangat sampai xsedar Allah dekat sangat dengan kite..selangkah kite rapat dengan Allah..seribu langkah DIA rapat dengan kite..SAYANG tol Allah kat kite..so bagi kite yg bukan burung ni..bertenggek la kt Allah..semoge Dia menjadi sebaik2 tempat bergantong..wasalam

5 comments:

nazihahisa said...

hoh! khinzir terbang?? hahahaha
yes u r not alone nad..

tqah mamat said...

salam ziarah... ^_^

nadhar said...

yey~aku ade rose..
salam ziarah tiqah~
asal x komen pnjg2?
huhu

Aisyah Khadijah said...

salam~

burung yang sama aku jumpa di sg nil..

tp aku tak tau nama apa.. jaja cakap burung bangau.. :p
duk bandar mana nak nampak burung kan, slalu pun nampak burung gagak n layang2

[pi taman burung pun, burung2nya cantik sangat.. hehe]

nadhar said...

jaja pandai2 je tu syifak~
haahaha