CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Wednesday, July 22, 2009

antara kawan dan sayang

huu..topik di atas kite bincangkan mungkin hangat mungkin sedikit basi munkin da biasa didengari tapi kita bincang gak eh k..kita salu dengar la baek ko sayang member dari sayang boyfren or gfren..banyak faedah nya..adakah ucapan ini hanya sekadar penyedap hati member..ikhlas kah kita dalam mengucapkan hal ini?aku pon kadang2 terheret dek isu ini..ikut mmg syg member..tapi pon kdg2 sakit kan hati jugak..tapi sebenarya syg kat orang yang selain jantina kita lagi sakit woo~
blogger-emoticon.blogspot.com

tapi bila pk balik if kite sayang sum1 and kdg2 kite lupa mmber..so ni la bnde yang paling ditakuti sekali oleh aku..takot2 nanti mmber ckp cmni..da ade awek mmber ko tggl2 kan..tak ke pedas cili kering arab tuh..kalau sayang kat gfren or byfren pon paling2 koman abeskan duet kredit..itu pon asek dok balah jer..mane tak nyer kejap ckp syg then ckp tak syg..baek aku syg meja ke kerusi ke ade perasaan kot..kalau duk ngan mmber pon abes duet beli ayam koki jer..kenyang perut..suke hati..ahahha..dapat borak2 lagi dengan MAGUYI yang tak abes2 dgn topik kawen nyer..ahahaha..sampai 2-3 pagi pon tak pe kan?janji jangan sampai subuh meleret2 dahla..
blogger-emoticon.blogspot.com

sebenarnya jika seseorang tu bijak membahagi mase untuk kawan dan orang tersayang tak timbul masalah pon isu nih...buktinya baba aku pon walau da kawen still steady lepak malam dengan kawan baek die tyme sekolah menengah..huhu..yang penting sume pihak kne mmahami tggungjawab msing2..tapi kadang2 aku pon tak paham knape smpai nak maen bola pon nak pgg hnset??ahhaah..ku tak mengerti~
blogger-emoticon.blogspot.com

7 comments:

tqah mamat said...

mcm ade pengalaman je nih..
lalalala~

Wanie Azeera said...

komitmen tu, komitmen. sambil main bola pegang henset :D hihi..

nazihahisa said...

aduhai~ aku leh je devide time.. lalala~

nadhar said...

haha..sayer tade pengalaman..kawan sy yg mmberi sy pengalamn tu eh atiqah~

zureen bambam said...

saya syg kwn saya..;DD
emm.aku lagi selesa gosip ngn mmbe(conthnya fatin n rose)
dari bf sendri.
rase mcm tak perlu utk merahsiakan sesuatu la.ngan mmbe semua ley share.tapi ngan bf,kena tapis jugak sbb kita taktau relationship kita ngan die bertahan smpai bila..thats my opinion.lalalal~

tqah mamat said...

hahaha..
awk xde pngalaman??
ase mcm prnh ade kan???
lalalala~

Anonymous said...

haha...men bola smbil pgg enset?mcm knal je sape tuh..haha...kalo boring2 bes je lyn MAGUYI khutbah psl kawen...