CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Monday, July 20, 2009

kesunyian atau kerinduan


pagi tadi 1st yme bangun tanpe housemate di sisi..sunyi terase..namun ditabahkan jua hati nih..mungkin saat ini.. mereka sudah selamat tiba di klia..bersalaman dengan dua orang tua..namun aku kesunyian di sini..sebak yang menemani..cemburu dengan kawan yang sudah pergi..hihi..takpela aku di sini panas temankan..jangan sedih2 da nadhar..semua org doakan ko kat sini..nih mama yang pesan supaya jgn balik..haha..1st year takleh balik..kalau urusan result da settle..visa da setel..boleh kot balik..hehe..kawan2 di msia pon da bertnye2 bile mau pulang~

"kalau cuti panjang lagi boleh la balik"..wah mesej dari mama yang paling aku tak sangke..lebih2 lagi bile yang mmbuat permintaan inilah adalah baba ku..erm..mungkin ini pemberian hadiah hari lahirnya yang bermakne..hehe..dulu both of them yang tak bagi aku pulang ke malaysia..nw pemintaan dorang terase sukar tok ku tunaikan..byk janji dengan shbt ku di sini..kesian mahu dtggl mereka sendiri..tapi kelak ramai lagi yang akan pulang..waa..aku mungkir janji dengan hajar..haha..nanti syifak karate aku...waa..banyak kesan buruk nih..hahah..takpe2..aku tekad..aku harus pulang..permintaaan ibu bapa nih..perlu ditunaikan~

0 comments: