CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Monday, July 20, 2009

syukur yang diberi

alhamdullilah..tiada kata yang terucap dari mulut selepas tahu result awal..aku lulus semua subjek..alhamdullilah..berkat usaha doa dan pengorbanan..rase kepuasan yang tak dapat dgmbarkan kerna tidak perlu mengulang subjek..mama pesan soh sedekah byk2 dkt org d jalanan..namun hati sedikit kecewa melihat ade rakan yang kurang berbasib baek..mereka ramai yang sudah menempah tiket pulang..nmpknye mereka perlu bersabar kerna pasti ade hikmah di sebalik semua ini.. (kat ruang tamu rumah)

tapi masih perlu menunggu result rasmi..huu..aku da bernazar kalau aku memperoleh jayyid jiddan nescaya aku nak botak sebelom pulang ke malaysia..huhu..baba mesti suke aku botak cz baba la cikgu disiplin aku bab2 rmbot nih..hahah..pantang tengok aku rmbot pnjg ckit..mule la nak mengomen..hahah..ni aku bagi pictue kalau aku botak cmne la agaknye..hahah...comel tak??ahahah..sabar ye ba..abangah tahu da baba rindu kat abngah nih..hehehe..
blogger-emoticon.blogspot.com

adek nidal pulak nak sumthing dari misr..huhu..sedihnye..abanagah tak tau nak beli apela untuk kamu..setakat himar dan unta tu pon tak leh nak bawak balik..hahah..nanti kalau abangah balik cnfirm kne jg kornag yang nak exam nih..hahah..sorang nak upsr sorang nk pmr..adoi..memang da ditakdirkan untuk jadi maid korang sepenuh mase kot..hahaha..tapi abangahnak wat attachment balik ni..harap2 ade la sdikit ruang tok abangah nak balajar kt malaysia eh??
hehehe...for the time being..belajar rajin2 and doakan abangah pulang~

2 comments:

nazihahisa said...

congrates nad! caiyalah! btw.. alhamdulillah.. troskan perjuangan..&& aku nk ole2 gak ;D

fa-aja-aja said...

ahaaa..
ok congrats2. XD