CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Thursday, July 23, 2009

waa..aku tak bersyukur..

waa..ni la yang aku rae selepas aku bwt muhasabah diri yang x penah nak betul nih..waa..kenape2??bile aku nak bersyukur nih??ni sume terjadi lepas kuar result exam hari tuh..aduss..aku dapat jayyid..lagi 2 markah nak dapat jayyid jiddan tapi aku asik duk ungkit2 bnde yang same..huhu..x bersyukur betul...bile la nak tadah tgn cakap alhmdullilah ckit..syukur la tak kene mengulang ker..kalau tak nak menjawab ape dgn mama..hahaha..dengan baba lagi la..haih..nak menjawab dengan duit??duit pon tader~
blogger-emoticon.blogspot.com

skali along pesan kalau muler elok dari bwah kalau mule dari atas pon tak semestinyer on top..good words along..really good..mama pulak cakap kalau put more effort so u hv more as ur result..yeap2..diri pon malas..asal bosan jer..tutup buku..tido..taknak usaha lebih ckit..hahah..ni la yang aku dapat..next year usaha lebih lagi..dan lebih..dan lebih2..hahah..xnak berbungkus jer..nanti last aku yang kne bungkus bla dari bumi mesir nih..hahah..so the war begins now..tapi sebelum tuh..kene balik mesia dulu..da ade orang jemput raye umah die..hehehe..
blogger-emoticon.blogspot.com

walau urusan bertimbun lagi untuk diselesaikan..huhu...aku nak bwt cepat2 supaye aku tak terlewat balik ke mesia..mama cakap soh balik sebelom ramadhan..senang nanti..heheh..mama da rindu tahap gaban da tuh..hehehe...sabar ye ma...x lame dah urusan nih..mmg nak balik cepat kalau boleh..hehehe..nak jumpe adek..

0 comments: