CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Sunday, July 5, 2009

man of few words~

huhu..4 hb julai yg lepas hri jadi baba aku..hehehe..besday die yg sebenar..tp dalam ic die besday die 28 julai cz kelambatan mendaftar kt jabatan pendaftaran negare..hehe..orang dulu la katekan..susah ckit bab transportation..hehe..jangan lah salahkan nenek ye pesan mama kt aku..ahaha..kelakar gile..nwy jom kongsi citer ckit pasal baba ku yang hensem~
blogger-emoticon.blogspot.com

nama penuh baba Ahmad Jaafar bin Jamingan..jawe giler name baba aku..hehehe..anak sulong dari bape org adek beradek entah.aadoi.malas nak kire.heheh.jangan marah moksu..heheh..sorang yang suke kat kanak2..tapi tak suke sangat kat aku..coz aku da besar..hahaha..memang kemas bab berpakaian..gosok baju sampai boleh luka tangan pegang side baju tuh..kurang bercakap tapi kalau dah cakap huu..better be careful..mempunyai jelingan mate yang cukup tok difahami oleh anak2nya..
blogger-emoticon.blogspot.com

ape yang aku tak leh nak compete dengan baba:
semangat bangun subuh yang cukup kuat..*segan aku*

salu g kelas ilmu..*kalau aku g dah ngantok2*

solat 5 waktu jemaah full..*erkk*

tahap fitness tak macam orang 50an..*aku jog pon 5 round jer*


suke menderma..*aku ni saving ckit bukan kedekut hua3*

bawak kete menggelecek tahap arabnyer..

skill bola yang masih aku terkebil2 nak challenge..


blogger-emoticon.blogspot.com

nwy,,now ni memang tahap rindu gila gaban kat baba aku..heheh..May ALLAH bless u baba..
have a wonderful life~

1 comments:

fatin nabila said...

satu lagi..angah potong rambut ea.huhuuhu...